Aalst, Asse, Ninove,
Full time,

Als administrator van de SCCM & Intune omgeving behartig je de uitrol van software en updates van ons computerpark. Eveneens behartig je als ‘all-round expert’ servicedesk medewerker ook de incidenten en aanvragen zowel telefonisch als op de werkvloer. De servicedesk ondersteunt 2800 medewerkers van onze 3 campi. Vanaf 2025 worden we AZORG en ondersteunen we 5000 medewerkers op 6 campi. 

Elke dag beleef je iets kleurrijks in deze functie:

  • Je staat samen met een collega in voor het beheer van de SCCM & Intune omgeving voor end-user apparatuur
  • Je staat in voor het beheer van de M365 omgeving
  • Je staat in voor configuratie, uitrol & upgrades, beveiliging, gebruikersbeheer, continuïteit, performantie… van onze applicaties.
  • Je zorgt voor het assetbeheer en uitrol van de eindgebruikers hardware (desktops, printers, scanners, barcodelezers, mobiele toestellen… ).
  • Je bewaakt rapporten en lost security en IT problemen proactief op.
  • Je wordt ingeschakeld voor uitvoering grotere projecten (Multifunctional vervanging, verhuizen, Windows 11 uitrol,…)
  • Je maakt, samen met de collega’s ICT, deel uit van een beurtrol voor wachtdienst ICT – dit na een inwerkperiode.

Welke kleuren staan je goed?

  • Je beschikt over een bachelor IT (of gelijkwaardig door ervaring) en hebt reeds enkele jaren relevante ervaring als administrator van SCCM & Intune omgeving;
  • Je hebt ervaring in volgende domeinen: SCCM & Intune, Powershell scripting, Active Directory, Office 365
  • Je hebt een brede IT-kennis: diverse client-hardware, protocols en standaarden,  netwerk, wireless, databases, virtualisatie, security, videoconf systemen, IP-telefonie;
  • Je bent een flexibele teamplayer met een klantvriendelijke en servicegerichte instelling;
  • Je bent leergierig en resultaatgericht;
  • Je kan zelfstandig projecten coördineren en deadlines behalen.
  • Je hebt analyse vermogen om een diepgaandere troubleshooting te doen.
  • Je kan je vlot schriftelijk uitdrukken in het Nederlands en kan een probleem kort, bondig en duidelijk uitschrijven.
  • Ervaring met ticketregistratie, schriftelijke professionele communicatie en creatie van didactisch materiaal.
  • Je beschikt over een rijbewijs type B;
  • Flexibiliteit: je draait mee in wachtdienst ICT, je wordt tewerkgesteld op campus Aalst, maar bent bereid om je te verplaatsen naar onze andere campi (Asse, Ninove en vanaf 2025 ook Aalst Merestraat, Wetteren en Geraardsbergen.)

Welke rooskleurige toekomst bieden wij jou?

Voor deze job vol kleur bieden we een contract van onbepaalde duur in een voltijdse tewerkstelling.

Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen.

We hebben oog voor zowel financiële (loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële (groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…) elementen. Lees er meer over op deze pagina:

https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Krista De Neve, Dienstverantwoordelijke Infrastructuur & Servicedesk, 053 72 45 74.

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

Solliciteer voor deze functie