Aalst,
Full time,

Jouw zorg en toewijding die de patiënt gelukkig maakt… Is dat niet hetgeen waarom jij je job zo graag doet? Een job waarin je het sociale contact kan combineren met het zorgen voor mensen, waar je gewaardeerd wordt en zo veel terugkrijgt van zowel de patiënten als jouw team, dat kan bij het OLV Ziekenhuis, want dàt zit in ons DNA!

 

Samen met jou Top in Zorg!

Wij zijn op zoek naar een administratieve professional die ons centraal documentbeheersysteem onderhoudt en optimaliseert, met het oog op veiligheid en kwaliteit. Daarnaast bouw je dashboards in onze BI-tool om resultaten van interne audits en andere kwaliteitsmetingen overzichtelijk en toegankelijk te delen met zowel management als de medewerkers op de vloer. Zo draag je bij aan continue verbetering van zorgkwaliteit en besluitvorming in ons ziekenhuis.

 

Elke dag beleef je iets kleurrijks in deze functie:

  • Je waakt erover dat alles strak georganiseerd bijgehouden wordt in ons documentbeheersysteem en gaat na of alles volgens de regels verloopt.
  • Je bent de redder in nood voor medewerkers die verdwalen tussen de documenten. Jij adviseert en ondersteunt hen bij het (her)schrijven van procedures—zowel voor zorg- als niet-zorgafdelingen.
  • Je wijst het juiste sjabloon aan elk document toe en zorgt ervoor dat auteurs geen verplichte velden overslaan. Je zorgt zo voor consistentie en nauwkeurigheid in de documentering van procedures.
  • Je implementeert nieuwe functionaliteiten en productontwikkelingen (bugs, release-opvolgingen,…) in samenwerking met de applicatiebeheerders.
  • Je verzamelt en structureert gegevens, onder andere uit interne audits en kwaliteitsmetingen.
  • Je stelt maandelijkse en kwartaalrapportages op over auditresultaten.
  • Je bouwt dashboards in de BI-tool (Qlik Sense) om belangrijke kwaliteitsdata visueel inzichtelijk te maken (o.a. resultaten uit audits, meldingstypes, VIKZ, …).
  • Je maakt deel uit van het team kwaliteit en werkt samen met verschillende afdelingen om ons ziekenhuis elke dag beter te maken.
  • Je identificeert knelpunten in de flows in Zenya en doet voorstellen voor verbeteringen.
  • Je verzamelt feedback van teams om flows in Zenya verder te optimaliseren.

 

Welke kleuren staan je goed?

  • Kennis en ervaring

    • Je bent in het bezit van min. een bachelordiploma (in o.a. administratie, bedrijfskunde, kwaliteitsmanagement, …) en hebt een eerste werkervaring achter de rug.
    • Je kan goed werken met administratieve software en MS Office.
    • Je hebt ervaring met procesoptimalisatie en het opstellen en implementeren van procedures in een zorg- of vergelijkbare sector.
    • Je bent een goede planner, flexibel, accuraat, stressbestendig, dynamisch en neemt graag initiatief.
    • Een (para)medische achtergrond, of ervaring in een ziekenhuisomgeving, is een meerwaarde.
    • Kennis van documentbeheersystemen (Zenya, SharePoint, …) of BI-tools (zoals Power BI, Qlik Sense of Tableau) voor het bouwen en visualiseren van dashboards is een meerwaarde
    • Je stelt je proactief op; regelmatig telefoneren schrikt je niet af.
    • Je bent een bruggenbouwer en legt vlot contacten met de verschillende diensten.
    • Je gaat graag in gesprek met de interne klant en werkt samen aan passende oplossingen.
    • Je houdt ervan om actief stil te staan bij de flow van processen (in onze Zenya-omgeving) en deze te automatiseren waar nodig.
    • Je werkt graag nauwkeurig en hebt oog voor detail.
    • Je bent goed in het plannen en beheren van meerdere projecten tegelijkertijd.

      Kerncompetenties

    • Je stelt je proactief op; regelmatig telefoneren schrikt je niet af.
    • Je bent een bruggenbouwer en legt vlot contacten met de verschillende diensten.
    • Je gaat graag in gesprek met de interne klant en werkt samen aan passende oplossingen.
    • Je houdt ervan om actief stil te staan bij de flow van processen (in onze Zenya-omgeving) en deze te automatiseren waar nodig.
    • Je werkt graag nauwkeurig en hebt oog voor detail.
    • Je bent goed in het plannen en beheren van meerdere projecten tegelijkertijd.
    • Je bent flexibel en kan je snel aanpassen aan nieuwe werkwijzen en technologieën.

 

Welke rooskleurige toekomst bieden wij jou?

Voor deze job vol kleur bieden we een voltijds contract aan van onbepaalde duur.

Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen.

We hebben oog voor zowel financiële als niet-financiële elementen. Lees er meer over op deze pagina: https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers

 

Interesse? … Solliciteer nu!

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Kelly De Smedt (HR Partner) 053/72 47 37, of via het e-mailadres hr@olvz-aalst.be 

 

Wil je een duidelijk zicht op de functie? Verder in het sollicitatieproces bieden we je de kans om een dag mee te lopen met je toekomstige collega’s!

 

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

 

Solliciteer voor deze functie