Aalst,
Full time,

Ben jij een gedreven en ervaren technieker met interesse voor medische apparatuur? Heb jij een bachelor diploma in een technische richting?

Dan ben jij misschien de nieuwe collega die wij zoeken voor AZORG!

Wat houdt de functie in?
  • Je zorgt voor de in dienst name van medische apparatuur. Je staat in voor het onderhoud van deze apparatuur waarbij je zorgt voor een snelle en efficiënte  service naar de gebruikers toe.
  • Je onderhoudt contacten met leveranciers voor wat betreft herstellingen, wisselstukken, bestellingen en onderhoudscontracten.
  • Je geeft advies aan de medische diensthoofden over de staat van de apparatuur op hun afdeling. Hierbij doe je rondvraag bij leveranciers en bezorg je richtprijzen voor de aankoop van nieuwe apparatuur.
  • Bij de verhuis van apparatuur geef je logistieke ondersteuning waar nodig.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor een aantal diensten binnen het ziekenhuis.
Wie zoeken wij?
  • Je hebt een bachelor diploma in Medische Instrumentatie, Elektromechanica, Elektronica of IT.
  • Zowel schoolverlaters als ervaren technici komen in aanmerking, zolang je zin hebt om te bewegen in een complexe omgeving.
  • Je kunt werken in zowel een vroege als een late shift (7u .. 15u, 9u … 17u30).
  • Een wachtdienst (ong. één week per maand) schrikt je niet af. Je woont in de wijde omgeving van Aalst, zodat je binnen de 30 à 60 minuten er plaatse bent.
  • Je hebt zin voor organisatie, kan prioriteiten bepalen, je beschikt over een gezonde dosis stressbestendigheid en bent servicegericht ingesteld.
  • Je komt terecht in een team van vier gemotiveerde techniekers die er samen voor zorgen dat de bedrijfszekerheid van medische apparatuur iedere dag gegarandeerd is.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Wat hebben wij jou te bieden?
  • Een job in een van de grootste ziekenhuizen waar oog is voor opleidingsmogelijkheden en zelfontplooiing.
  • Het betreft een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Verloning volgens IFIC, groeps – en hospitalisatieverzekering, vergoeding extra prestaties en een personeelsrestaurant waar je aan voordelig tarief kan eten.
  • Een fijne werkomgeving waar collega’s elkaar een luisterend oor bieden.
  • Leuke attenties en een fantastisch personeelsfeest .
Hoe solliciteren?
  • Dien jouw kandidatuur in via onze jobsite.
  • Voeg bij jouw sollicitatie jouw CV, motivatiebrief, een uittreksel uit mycareer, jouw diploma en een uittreksel uit het strafregister model 596-2.
  • Na ontvangst van jouw kandidatuur bellen wij jou binnen x aantal werkdagen op voor een korte kennismaking.
  • Nadat we jou telefonisch hebben gecontacteerd bekijken we samen de mogelijkheden om een gesprek ter plaatse bij ons in het ziekenhuis in te plannen waar je meteen kennismaakt met de leidinggevende van de dienst.
  • Na het gesprek is er de mogelijkheid om een (halve) dag mee te lopen op de dienst.
  • Verloopt dit goed? Dan verwelkomen jou graag als collega bij ons in het ziekenhuis!

 

Heb je nog vragen? Neem dan contact  op met Kelly De Smedt (HR Partner) 053/72.47.37 of mail naar: kelly.de.smedt1@azorg.be

 

Solliciteer voor deze functie