Aalst,
Half time,

Met jouw talent voor planning en organisatie, administratieve opvolging, het team van artsen ondersteunen… Is dat niet hetgeen waarom jij je job zo graag doet? Een job waarin je je administratieve knobbel kwijt kan, afwisseling en variatie vindt, dat kan bij het OLV Ziekenhuis! Administratie is jouw ding? Je houdt van variatie en de puntjes op de i? Dan is deze functie als Medical Management Assistant voor de dienst Geriatrie op onze campus in Aalst zeker iets voor jou!

Elke dag beleef je iets kleurrijks in deze functie:

  • Je start iedere dag met een lach, je kijkt er naar uit om je administratieve skills, sociale flair en warmte te gebruiken, zowel naar je collega’s als naar het artsenteam. 
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van het secretariaat.
  • Het elektronisch verwerken van afspraken en de opvolging in het agendaprogramma is voor jou geen probleem want administratie, da’s echt je ding!
  • Je maakt telefonische afspraken met verschillende interne diensten.
  • Je garandeert een vlotte afhandeling van de ontslagbrieven en de facturen.
  • In- en uitgaande post verwerk jij als geen ander, in de toekomst kan je ingezet worden voor tarificatie.
  • Overleg met collega’s, optimalisatie van de werking samen met het team én natuurlijk een TOP werksfeer, dat is waar jij mee aan werkt.

Welke kleuren staan je goed?

  • Je beschikt over een diploma bachelor diploma Medical Management Assistant, of hebt aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Afwisseling en variatie in je job, dat is je ding. Daarnaast ben je organisatorisch en planmatig sterk.
  • Je bent betrokken en discreet en je beschikt over zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibiliteit, collegialiteit, zelfstandigheid en nauwkeurigheid, zijn kenmerken die op je lijf geschreven zijn.
  • Stress schrikt je niet af, je blijft kalm en kan efficiënt plannen en organiseren in een drukke en steeds wijzigende omgeving.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de courante office-programma’s (Word, Excel, PowerPoint) alsook van medische terminologie.
  • Administratieve ziekenhuiservaring is een pluspunt, evenals een goede kennis van Frans en Engels.
  • Door je sociale flair ben je erg collegiaal en kan je je gemakkelijk integreren in een team. Daarnaast kan je ook zelfstandig werken.

Welke rooskleurige toekomst bieden wij jou?

Je krijgt een parttime contract (50% jobtime) van onbepaalde duur, binnen een ziekenhuis dat belang hecht aan team spirit, zelfontplooiing, opleiding en doorgroeimogelijkheden, evenwicht tussen werk en privé, personeelsactiviteiten én zo veel meer, dàt zit in ons DNA! Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen.    Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Elien Rogier, HR Partner, hr@olvz-aalst.be .   Een gedetailleerd cv geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw cv op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.
Solliciteer voor deze functie