Aalst,
Full time,

Als medical management assistant ben jij het aanspreekpunt, zowel telefonisch als persoonlijk, voor alle patiënten van de dienst Orthopedie en hun familieleden.
Je bent een belangrijke schakel tussen de patiënten, huisartsen en andere zorgverleners en onze artsen. 

Is administratie je ding? Hou je van nauwkeurig werken in een omgeving waar ook het persoonlijk contact belangrijk is?
Dan is deze functie als Medical Management Assistant voor de dienst orthopedie zeker iets voor jou!

Wat houdt de functie in?

  • Patiënten en hun familieleden verwelkom je aan de balie
  • Je vermeldt alles nauwkeurig in het elektronisch patiëntendossier en zorgt ook voor een georganiseerd klassement
  • Patiënten en zorgverleners kunnen eveneens telefonisch bij jou terecht. Ook behandel je het post en mailverkeer
  • Je plant afspraken in op zowel onze dienst orthopedie als andere diensten
  • Operaties worden door jou ingepland, net als alle afspraken die hieraan vooraf gaan als de post operatieve afspraken
  • Afspraken worden door jou elektronisch verwerkt en je volgt eveneens het agendaprogramma op
  • Je verzorgt de tarificatie van gegevens in onze softwareprogramma’s
  • Je werkt nauw samen met de verpleegkundigen van de raadpleging

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een bachelor medical management assistant of volgde een opleiding medisch secretariaat
  • Je staat voor een vriendelijke en professionele communicatie met patiënten en familieleden. Dit kan je vlot in het Nederlands en daarnaast heb je kennis van Frans en Engels
  • We kunnen rekenen op jouw nauwkeurigheid en discretie
  • Je bent organisatorisch en planmatig sterk en beschikt over de nodige verantwoordelijkheidszin
  • Je houdt van variatie in je werk
  • Je bent collegiaal en werkt graag in teamverband
  • Administratieve ziekenhuiservaring is een duidelijke troef maar geen noodzaak

Wat bieden wij jou?

  • Een dynamische werkomgeving op de campus te Aalst
  • Een contract onbepaalde duur in een jobtime van 80% of 100%
  • Een verantwoordelijke MMA en collega’s die je inwerken en steunen
  • Een team artsen die waardering hebben voor je werk

Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben oog voor zowel financiële als niet-financiële elementen. Lees er meer over op deze pagina: https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers 

Interesse? Solliciteer nu!

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Ilke Van Gucht op het nummer 053/72 48 24, of via ilke.van.gucht@olvz-aalst.be.

Wil je een duidelijk zicht op de functie? Verder in het sollicitatieproces bieden we je de kans om een dag mee te lopen met je toekomstige collega’s!

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

Solliciteer voor deze functie