Fil d'Ariane
Ombudsdienst OLV
Elke klacht een kans
Om er samen
Iets uit te leren
heures d'ouverture du secrétariat
Aalst
Bereikbaar op:
Maandag en donderdag : van 13u30 tot en met 16u30
Dinsdag en vrijdag : van 9u tot en met 12u
Maandag en donderdag : van 13u30 tot en met 16u30
Dinsdag en vrijdag : van 9u tot en met 12u
Adresse de courriel
Prendre un rendez-vous
Aalst
De zorgverleners en medewerkers van het OLV Ziekenhuis streven een kwaliteitsvolle patiëntenzorg na. Mochten er, ondanks hun inspanningen, bepaalde aspecten niet verlopen zoals verwacht of gewenst, dan raden wij aan dit zo vlug mogelijk met de rechtstreekse zorgverlener of medewerker te bespreken.
Wanneer dit niet lukt of wanneer dit niet tot een gezamenlijke oplossing leidt, kan je een melding doen bij de ombudsdienst.
Klachten hebben ten onrechte een negatieve bijklank. Elke klacht is een kans om er samen iets uit te leren! En communicatie is daarbij de sleutel!
Wanneer dit niet lukt of wanneer dit niet tot een gezamenlijke oplossing leidt, kan je een melding doen bij de ombudsdienst.
Klachten hebben ten onrechte een negatieve bijklank. Elke klacht is een kans om er samen iets uit te leren! En communicatie is daarbij de sleutel!